lunes, 18 de abril de 2011

AUTONOMICO BIAR: DE RAIDER-O A RAIDER-LAPA


Ja queda una setmana per al CEO 2011. I com diu Antoñico i Emili el CEO dictará sentencia. Jo tinc bones sensacions, però físiques, perque técnicament vaig com sempre i ara us ho tornaré a demostrar.


La cursa de Biar, técnicament senzilla però físicament dura, tenia una trampa només començar, el C2: en baixada i técnic. I ja vejeu com vaig fer un rumbo de merda i després no savia on estava. 6 minuts em va costar la broma, temps suficient pa que m'agarrara Aquaman. I des de eixe moment ja va ser... la gran lapada!!! Peró bé, com es va publicar fa temps en Bomb-Kids. Qui es més lapa? el lapa o el lapa que lapa al lapa?. En qualsevol cas va començar la batalla psicológica de aguantar a Aquaman les pujades que s'esforçava i prevenir les baixades de no lesionar-nos per una tontería abans del CEO.

Només van ser eixos 6 min i alguna xicoteta errada sense importància, que em va deixar en 1 h 15 min. Mentres que Antoñico tranquilament va fer 1 hora. Em queda molt per fer, peró aixó serà de cara a la temporada següent.


Ala, ens veiem a Guadalajara!! Amb plutja! ho sento per la organització!!