martes, 22 de marzo de 2011

COSTA CÁLIDA (CEHEGIN) 19-20/03/2011

Després de la supercagada a Utiel, arriba un altra de les meues. La supercagada amb lesió inclosa. El CC no deixa de sorpendre pels seus terrenys tan técnics i els traçats durs, com a mí m'agrada. Llástima que no siga capaç de "dar la talla". El terreny que ens plantejan es de desnivell moderat però amb una gran quantitat de vaguades que fan molt divertit la orientació: concentració i reducció de velocitat, dos coses que no tinc.

La distancia llarga va donar-me de nou la raó. (La part 1 del la llarga no la tinc, ho sento!) Si ja des del començament no faig el C3 com hauria, anant al C5 m'invente una nova ruta, que segur no ha triat cap dels orientadors d'elit (excursió per la serra) La ruta em deixa en el punt però al C5, ho intente una volta, 2 voltes i torne al C5 i a la tercera, tornant al C5 no el trobe i comence a pegar voltes i veig a Chema (Orca) i poc després a Emili a tope (Perill). Està clar que la orientació no es lo meu. Vaig al C8 i vinga pegar voltes com un tonto, i tot després d'haverme esforçat per correr molt fins acostarme a la fita, pero com sempre entre molt ràpid. Canvi de mapa i tirada llarga al C11, la ruta es bona però mal executada, hauria d'haver anat més avall i no m'haguera menjat totes les costeres. La C13 la trobe un poc per sort i vaig a la C14 una volta, 2 voltes i la tercera quan vaig caminant i mirant el mapa, em pego una ostia perque xafe una pedra solta caig de costat i em pego amb la part externa de la cuixa amb la pedra. Cride de dolor, la gent s'asusta i volen cridar l'ambulancia, 3 0 4 minuts després ja puc controlar el dolor. Vuic alçarme i no puc, li dic als que m'ajuden que vuic continuar, em marejo i tinc que tornar a tirar-me en terra. Uns minuts després m'alçe, el dolor es insoportable, començo a buscar fites peró coixejant. Un raider no es retira mai. Hora i mitja després de l'accident arribo a meta. He tardat 3 hores 16 min. I Roger 1h 23 min, o siga ell haguera pegat dos voltes, la segona tranquilet.


Está clar que es molt greu així que no espero fer gran cosa a la mitja, 2 o tres controls i em torne. Però després de fer dos control coixejant, començo a trotar i tot i el dolor puc tirar en davant. Vaig animant-me perque no estic fallant, peró arriba el C8 i cagada, trobe primer la C10. Em trobe amb Alex Tello i fem junts fins la C12, intento deixar-lo enrere i ... supercagada, trobe la C18 (Ese soc Jo!!). I el C14 i C17 ja vejeu el mapa. Esta clar que intentà trobar-les sense mirar per on anava. Finalment 1h 4min que reflectix una volta més el que soc. El patatilla de la élite. Bé algú hauría d'estar l'ultim a la classificació.


Dilluns vaig al fisio i em diu que tinc trencament fibrilar per impacte, de 2 a 3 setmanes de recuperació... mira quina gràcia! Estem a 5 setmanes del CEO. Bé n'hi ha que aceptar la derrota. També he tingut un desplaçament del femur i ara no puc ni caminar!! hostiii!

Ens veiem a Guadalajara!!! ...Espere