martes, 15 de marzo de 2011

LLIGA NACIONAL. UTIEL. (12/03/2011) TORNANT ENRERE

Ja savia jo que més prompte o més tard tornaria a fer de les meues. I mira que porte molt de temps entrenant de valent, amb Ivan, Roger i Antoñico. Però no se m'ha apegat res.
A Utiel, un mapa de molta vegetació i reduida visibilitat s'havia de anar amb compte i tot i que la llarga distancia era relativament fàcil, no vaig fer cas dels consells que només una setmana abans m'havia donat Roger. Llastima!! Perque una cursa de poc més de 2 hores vaig acabar fent-la en quasi 3.

Ja vegeu el mapa i les meues errades al C5 on entre bé pero no baixe el ritme em tranquilitze i planifique i acabe pegant voltes, al C10 anava amb el Cuti i jo pensant que ell estava equivocat, i el C11 que tot i intentar el rumbo a saco per 2 voltes, al final la vaig trobar perque va arribar una colla de 10 o 12 persones i entre tots la vam trobar. I després ja no tenia ganas de córrer i vaig tirar la resta de la cursa a la merda. El més gracios es que arribo a la 200 i com que porte una SI8 s'ha omplit i tinc que picar el mapa. I en el SportIdent, Niclas no m'ho dona com a bó.


Oblidant astó, la vesprada la pase de reunions i en la entrega de trofeus, sopem una pizza i demá serà un altre día.

La mitja va anar millor, ja eixia concienciat del que havia de fer: planificar i identificar, fixar-se en el mapa i traslladar-ho a la realitat. Tot va anar bé fins la C10, on vaig perdre un poc, després a la C12 (com tot lo mon) i a la C14 on es nota que no domine la cartografia perque ja vaig dubtant pel camí.


Tot i així vaig acabar molt bé, quan m'engantxá Antoñico i va fer que anara a tota ostia fins que em va deixar a soles contra Jonas. Es nota que estic en Elit perque la gent no fa com a 21A (mapa al sobaco i a correr darrere de tú). Finalment 1 h 2 min, un temps molt discret molt lluny dels 41 min d'Antoñico (impossible), però que reflectix el meu nivell técnic: mediocre.


Ale, gaudiu de la merda de cursa que vaig fer el disabte on vaig correr 19 km (segons el garmin). Qué faré al Costa Cálida?

Segur que un altra de les meues!!.