jueves, 3 de febrero de 2011

LIGA REGIONAL EN IBI (30/01/2011)

Ja he tornat, ho sento de veres de no haver-ho fet abans pero es que no tinc possibilitat d'escanejar els mapes i sempre estic pendent que algú me'ls envie.

Havia acabat molt bé l'any amb la concentració de nadal a Barbate i fins i tot vaig fer una bona carrera en la prova final del curs, però al començament del present any les coses no van com jo esperava. Vaig començar fent curses de Error 0 (E0), pero en aquesta de Ibi, un poc per indicacions del entrenador vaig intentar correr molt més i clar, arribà el desastre... el remei va ser pitjor que la enfermetat.
Ja podeu vore en el mapa que només al C1 la cague 2 min, i poc després igual al C4, que no sé interpretar bé el mapa i em passe 4 o 5 min buscant la fita. Errades i més errades que reflectixen la precipitació, la perdua de concentració, els nervis quan falle i vuic recuperar el temps perdut i la impotència de veure com una carrera de pràcticament 1 hora la faig en quasi 1h 20 min.

De manera que tornaré a la meua filosofía, a aquella que em va recomanar Javi Martínez fa un parell d'anys i que també em va aconsellar Chris Terkelsen.

Els entrenos fisics son molt durs amb Antoñico, Roger i ara s'afegix Nestor. I clar, anar darrere d'ells un dia que en teoria toca rodar es patir i de bó. Així doncs tots els dies son molt intensius físicament i ja que em trobe tant bé es un llàstima que arribe el test final i fassa una merda de cursa.

Tornem enrerre, tornem al E0V0 (NiÑos BoMbA) i ja anirém avançant.

Consell del día: Si us preguntent entre pista i senda, elegiu pista que sempre es menys costeruda!!