martes, 8 de junio de 2010

Lliga Nacional Palencia (23-5-2010): Raider-O Returns.

(Pardonez-moi, Je suis en retard!) Tornar a Palencia es recordar alló que vaig fer al 2007 on en el mateix mapa de Monte el Viejo, vaig guanyar per primera volta la lliga nacional guanyant els dos díes. Però fer-ho en aquest mapa es qüestió més de planificació del punt d'atac, paciencia i sort. Ja veieu que no parle de técnica de orientació, crec que no es tant important.

Tot i la meua lesió i les molesties que encara estic sentint, vaig a correr, he estat tota la setmana sense entrenar i el fisio ja m'avisa "tendrás molestias, pero espero que no llegue a dolerte". La carrera llarga a Monte el Viejo no va anar malament, a més no estava ni Roger ni Ionut, però si els Fedoboys... Vaig a intentar traure més d'un 70. Ja savía com correr ací i amb tranquilitat vaig resoldre el C4 i C19 on la vaig cagar un poc i perdua de concentració al C5. La curiositat es que Fernando Soriano eixia 6 minuts darrere de mí, em va enganxar al C8 i anava més rapid que jo, pero ens vam creuar tota la cursa fins a la meta, tot i que ell anava molt més rápid que jo. Atenció a la elecció de ruta al C15... interesant. Hui he tret un 84,..., per mí perfecte.

Diumenge esperavem una cursa a la ciutat de Palencia, velocitat (que no tinc) i agilitat pa llegir i anticipar els controls. Surto dels primers no massa rápid els quatre primers controls eren fácils pero a la zona del primer parc C5, C6, C7, la cague molt, direcció contraria i eixes coses.
De vegades vaig molt rápid "dándolo todo" com Emili diu. Interesant la elecció al C8, C16, C17, C26 i C29... he vist altres rutes alternatives a Benet i els Fedoboys. Finalment faig un temps de 42 minuts molt lluny de la resta, no ho entenc perque tampoc es que haja perdut tant de temps, supose que encara soc més lent del que pensava.

La part bona de tot es que no m'he tornat a lesionar i ara estic eixint sense problemes... A entrenar series en pista... per si de cas.