viernes, 30 de abril de 2010

RAIDER-O: LA LEYENDA CRECE. RAID PINEDA PLATJA

Estava tant tranquil en Navalcan quan Hector em comenta "Nos apuntamos al raid pineda platja con Juan Carrión"i jo que feia temps que no habia participat en un raid vaig dir "sí". No m'ho creia, era la primera vegada que deixava als patatillas dels apocalipsis raiders, ja no havía de esperar a ningú, ja no caldría tirar de ningú ni en bici ni a peu...

Us deixe el album de Ec-O per a que vejau les nostres peripecies només per ficar tot el material, bicis incloses en un xara picasso...repito Tot Dins del cotxe...miracle!

El divendres nit vam passar el test de seguretat de cordes i material obligatori.

Disabte pel matí Començarem amb proba de piragua, després btt. Em vaig donar una ostia només eixir que el meu amic es pensá que ens retiravem...jo per un moment també. Després de dos hores de bici, carrera a peu i patines en linea. Aquesta no la vaig fer jo. Pero després.


Orientació per relleus, molt fácil, Ec-O y jo, en mens de un hora. Vam fer a continuació el treking a peu, una cova (per un moment em vaig cagar), una via ferrata, y un rapel volat de 70 metres. Imprsionant...!



D'ací començà el raider que porte dins, Ec-O no es troba bé, tinc que tirar d'ell la resta del treking. Arribem 6 hores després al CP obligatori, son els 23:30, canvi de proba de nou, m'espera impacient Juan el Carri amb el ganivet entre els dents pa fer la btt nocturna... 5 hores més i em de tornar a la última proba de la nit: el Rogaining. Ec-O es recupera i fem un rogaining conservatiu però inteligent. Acabem a les 5 de la matinada.

He estat 15 hores hui, 12 hores seguides i aguantant com una bestia. Tot es cap.
Al dia següent vaig a mirar resultats i anem tercers, ningú ens pot llevar el podium, ja que es per punts, només que hi ha que acabar la cursa del diumenge que es com a exhibició a Salou i ja ho tenim. I així ho fem...finalment... TERCERS!!!!!
Per fí aconsegueix un podium amb gent que está tant bé com jo. Gracies Ec-O y El Carri.