martes, 20 de abril de 2010

Vuic començar, felicitant al meu amic Raul Ferra per la seua victoria en la Lliga Española de Orientació de 2009. LLastima que et vas tornar a lesionar, a principi de temporada. ¡T'esperem de nou en el bosc.

En un nou club y amb ganes de una millora física y técnica m'apunte al Colivenc, dels millors clubs d'Espanya, ja ho savem tots. Espere contagiarme de la qualitat de la seua gent.

Navalcan va ser la prova de orientació molt esperada, perque saviem que el terreny era espectacular. Tot i que el temps no era favorable, la organització va estar del 10, gracies a Chuchi i tota la colla del club que van fer un esforç brutal.

Seguint la trajectoria del meu amic Benet em decideixo a publicar les meues vergonyes orientadores, ja voreu.

El disabte començaven la mitja en un terreny de molta rapidessa i visibilitat. Em toca surtir tard i em concentro per fer-ho lo millor possible. Des de fa poc intente asegurar la primera fita per tenir bones sensasions i ho faig. Tot va bé, el ritme i la técnica es molt fluida C1...C6. Peró arriba la C10 i la cague molt, ja surto del control 9 pensant que si vaig recte no seria capaç de orientar-me bé i efectivament. La cague 2 min, pero continuo sense majors problemes. A la C13 em trobe LLuis Bedós, ¡ostia aquet si que l'ha cagat, anem junts fins el C18, pero ell está més fort. En la C22 y C23 tinc problemes, com sempre les pedres y després la remontada cap a la C25 en sent molt cansat. Al final no está mal el temps, 52 minuts.

El diumenge amb plutja vam fer la distancia llarga en un terreny de pedres. Tenia 3 minuts davant a Alex Tello, vaig a per ell i tres minuts darrere a Sabin Ormaza, no em preocupa. Començo bé peró la meua gana de córrer fa que a la C6,C7 tinga problemes greus. El control 6 m'el vaig encontrar, vaig anar al C7 i pense, la anterior era la meua?, torne, si que era. Sabin eixint del control (1ª vegada) fem junts la C7,C8 i en el C9 el deixo. A tota ostia al C10 només mire bruixola i acabe en la zona humida del nord del mapa, molta sort! Ho faig mal en C11,C12 perque no mire la descripció del control (precipitació). Munte a la C13 i pel camí trobe un xic mol perdut, li dic a on estem y poc després en el cantó de la tanca una xicona molt agobia perque no pot creuar, li ajude també. C14 (no interprete bé el mapa). C15 Sabin de nou i en la C16 també s'afegeix Niclas que va caminant. Baixem Sabin i jo a la C17 ens equivoquem i Niclas pica primer (tant correr pa qué!). Des d'ací moltes imprecisions, Sabin m'adelanta a la C20, ja he perdut. Ho faig fatal en els següents controls.

Sembla que torne a agarrar el ritme orientador cap al C24 i C25, veig de nou a Sabin que encara no ha picat aquesta, m'en vaig a tota ostia a la C26 a vore si li guanye. Pel camí que será més fácil, el punt d'atac perfecte, arribo i no está la fita, pegue voltes ("estava segur") torne al punt d'atac i mire la descripció de control) "Merda, estava en l'altra pedra, idiota". M'en vaig al C27, no estic segur, intente relocalitzar-me i arriba....Sabin de nou piquem junts i també Marçal, que va a tota ostia, m'enganxe al seu ritme per acabar fort, aquest home es molt bó, es nota que es Català. Al final una cursa amb més de 20 minuts de errades 1 hora 49 min. Així soc jo.